Interaktívne okno
Interaktívne okno
Interaktívne okno
Použitie
- výklady obchodov
- informačné tabule v múzeách a turistických centrách
- exhibície
- banky, úrady
Informácie o produkte
Pre túto formu reklamy je charakteristický tzv. „wow“ efekt (efekt, ktorý aktívne pôsobí na zmysly zákazníka, pričom uňho vzbudzuje záujem práve tým, že zákazník sa stáva aktívnou súčasťou reklamy).
Interaktívna dotyková fólia premení akýkoľvek sklenený alebo akrylový povrch na dotykovú obrazovku. Špeciálna dotyková fólia má elektrostatický povlak, laminovaný na vrchnú plochu fólie, čo je ideálne pre dočasné i permanentné použitie.
Výhody
- univerzálne veľkosti fólií
- digitálne schválené spoločnosťou Microsoft
- reagovanie i na dotyk rukou v rukavici
- podporovanie všetkých typov médií
- reklama komunikuje so zákazníkom